8.2.09

Sukan Tahunan SMTL 2009 (Stadium)

Hi, penatkah?

Kemarin berlangsung acara sukan tahunan SM Teknik Likas di Stadium Likas. Bagi saya semuanya berjalan lancar. Cuaca pula cukup baik, entah bomoh mana kena pakai ni hehe. Disiplin pelajar juga terkawal. Cuma ada pelajar kehilangan beg aku dengar la, hmmm ada la tu kawan2 tolong bawa.

Kerja sama dari guru-guru bertugas sangat memuaskan. Tiada insiden yang tidak diingini berlaku. Paling2 ada dua pelajar pitam kena panas hehehe.

Johan keseluruhan ialah rumah Sigma. Hmmm... rumah tu penuh dengan atlit-atlit bertaraf dunia bah, mestilah manang... kekekeke.

Maklumat lanjut nanti si Ace tambah la ya, aku cuma upload sikit gambar2 yang dapat aku ambil. Sayang, bateri aku habis, jadi gambar perbarisan inda dapat aku ambil.

Gambar2 aku ni blum ada kelas lagi la, besalah kemra kual-kual saja, dan teknik2 fotografi pun lansung aku nda tau. Mo berguru dulu ni dengan cigu Freddy, Santos, Melvin dan Felix. Enjoy the slide, and plisss give ur comment for impruvmen arr.

Nantilah aku minta copy gambar2 dari kamera kawan2. O... let ur frens know about this site ok. Pi tinguk gelagat kamurang sana... :). Bye

3 comments:

ace said...

kira cantik sudah gambar2 tu. pasti dia orang suka bila tengok blog ni nanti.

bole sudah jadi cameraman pro.ni walaupun kamera nya agak sempoi. kalo pakai kamera yg canggih, pasti gambarnya lagi la canggih.

anyway, welldone my fren...

Om Yus said...

thanks bro

NUR NAZERAH said...

rindu terus dengan skul teknik.. huhu.. byk kenangan sweet d sna.. cehhh wah~ haha