25.2.09

Pendaftaran Tingkatan 4

Salaam/Shallom

Pada 23-02-2009 lepas pendaftaran pelajar-pelajar tingkatan 4 telah dilaksanakan. Proses pendaftaran berjalan dalam suasana yang tenang, selesa, ceria dan lancar. Bagaimanapun bilangan yang datang mendaftar tidak seperti yang SAYA jangkakan, yakni kurang dari jangkaan.

Saya tidak terlibat secara langsung dengan pendaftaran ini, jadi saya gunakan masa untuk mengambil gambar-gambar suasana pada hari tersebut menggunakan kamera saya yang serba tidak canggih ini. Hasilnya anda boleh lihat pada slide foto berikut.

Kualiti gambar dan anglenya ketara betul tiada kualiti... almaklumlah terlampau "pro" bah juru kameranya hehehe. Apapun enjoy the slide. Saya ambil masa lebih satu jam ke sana ke mari untuk mengambil gambar-gambar ini. Kalau tiada muka kamurang "siou" banyak-banyak. ... :-)

2 comments:

ace said...

yalah...tahun ni pendaftaran pelajar baru agak berkurangan.
kenapa ya? mungkin banyak faktor..seperti belum gaji, tawaran masuk agak lambat daripada tahun 2008...mungkin juga belum mendapat surat tawaran dari sekolah...

PeNgoMeN UlunG said...

i think arh,maybe psl lmbt msuk tue lah dorg twr hti nk msuk udah...i2 yg kurg tue...