17.3.09

On9



Hello...

I'm back. Sejak hari Jumaat lepas saya tidak dapat online. Petang tadi saya ke pejabat TM di Sadong Jaya buat aduan. Syukur, sekarang sudah dapat online semula... walaupun telefon masih belum berfungsi. Beberapa hari saya bosan habis tidak dapat buat apa2 di rumah hehehe... jadi nonton TV saja lah. Beberapa hari itu jugalah saya asyik tertidur depan TV sampai pagi hahahaha.

Ok, gambar2 mereka yang berjaya diambil semasa keputusan SPM 2008 dikeluarkan saya masukkan dalam slide berikut. Kalau tiada muka siapa suruh jual mahal...

Hm... masa keputusan dikeluarkan saya tidak dapat berjumpa dengan pelajar2 saya... pa buli buatla kan... terpaksa bertapa dalam bilik gerakan. Jadi kasi kamera ja sama sahabat saya Ace untuk ambil foto2 ni.


Ok la... SPM itu bukannya matlamat tapi hanyalkah satu permulaan sebenarnya. Kamu mesti terus berusaha lagi tuuuu.... Good luck to you all. Jumpa lagi di lain masa dan di mana-mana. Jan kamurang sumbunk2 arrr.... kekekeke.

No comments: