17.1.09

5 PKA 3

Ish ish iiiissshhh...

Sepanjang minggu ini kelas aku terbatal kerana ada perhimpunan setiap pagi dan kelas aku pula semua mula jam 7.00 pagi. Hari ini, akhirnya pun bersemangat untuk masuk kelas aku. apa lagi, kelas yang popular nakal. 5 PKA 3 hehe. Bila sudah sampai tingkat dua, baru aku ingat rupanya kelas 5 PKA 3 ini sudah dirombak. Kelas 5 PKA 3 sekarang adalah kelas Elit. Nampaknya aku akan mengajar murid2 terpilih la ni... hmmm.

Masa aku ke kelas asal 5 PKA 3, sedih juga aku tengok air muka dorang yang bakal aku nda ajar lagi. Jadi aku pun ucap babai sama dorang. Hapy juga aku tinguk si Caroline ni kasi abai balik... macam dia saja yg respon kekeke. Peliknya selama ini di kelas dia senyaaap ja, mungkin pasal aku garang. Yang selalu bising pula yang kali ini diaammm saja.

Hmmm... kepada murid2 dari 5 PKA 3 yang asal, saya tetap ingat kamu semua. Banyak yang kena rotan heheh, tapi anggap lah itu pengalaman berharga ya, dan sebagai pengajaran. Belajarlah bersungguh-sungguh supaya cerah masa depan. Saya tidak membenci sesiapa pun di kalangan kamu bah...

Yang pernah aku rotan tu... hm, jangan lah salah faham ya. :)
Bah, ngantuk la, esok mau buat pemilihan catur pulak. Jumpa di saaaanaaa...

7 comments:

Cherry Sansita de Falconi said...

ko tinguk la dragon zakura... best betul tu.. lawyer jadi cikgu ajar murid2 yang terlampau la nakal sampai buli masuk university ternama. Method mengajar dia paling best.. bagus ko try.. masa time skul dulu aku guna juga tapi untuk sendiri seja.. memang berkesan ooo..

Om Yus said...

wah... info bagus ni tau. di mana mau tgk. crunchyroll ada ka?

Cherry Sansita de Falconi said...

ada kali
aku tinguk tempat lain
ko sudah tinguk?

Om Yus said...

ada sikit di blog kau tu...

AanDz said...

Hrmm.. yg penting.. Chekgu Rosli tetap RAWKZ..!! ahaha.. :)

Om Yus said...

hehe... makasi AanDz. Kelas baru ok jg ba kan. Mau jadi author?

AanDz said...

Huh.. author..? awal bha chekgu.. =D jarang online nee. mo spm lu.. haha.. :D